jennieahlund.blogg.se

Pain

Kategori: Kondition

Ingen vidare dag idag när de gäller smärtan. Haft fruktansvärt ont idag och funderar på hur jag ska ta mig igenom den. Får väl försöka ta en dag i taget och försöka hantera den mer kommer jag nog inte orka stå ut med.
Tabletterna hjälper  inte alls just nu och jag orkar ingenting annat än att ligga ner. Så fort jag kliver upp blir smärtan bara värre, så de är en jobbig dag. 
 
Kosten har jag skött bra de här dagarna i alla fall, tycker jag själv. Idag blev de samma frukost som igår, linfrön, fil och bär. Blev en Goodlife bar till mellis och till lunch blev de sallad, tomat, gurka, majs, fetaost, oliver, köttfärs, vitlök och örter "sås". Blev en goodlife bar till , till mellanmål och till middag blir det korvstroganoff och sallad för mig. 
 
Provade att träna igår också. Gick 10minuter på gåbandet och körde sedan lite övningar med egen kroppsvikt och med boll. Kändes bra, vissa övningar kändes i ryggen men de gick bra. 
 
Idag blir de ingen träningen men tänkte göra ett försök att komma ut och prova jogga får se hur ont jag har när jag vaknar bara. Men väntar och ser imorgon. Hoppas på de i alla fall.
 
Nu ska jag ta och börja med maten sen blir det nog ryggläge igen efter maten.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: