jennieahlund.blogg.se

Pass 1 - Löpning

Kategori: Kondition

Tog mig äntligen ut på första löprundan idag. Målet var att ta sig igenom 2km. Joggade och gick om varanat. Blev ingen bra tid men får vara nöjd med att jag tog med mig igenom det i alla fall. Tiden blev 18,24min.  Väldigt dåligt men förhoppningsvis bättre nästa gång som troligtvis blir på Fredag. Kändes bra i alla fall trots den dåliga tiden.
 
Haft ont idag också men inte lika ont som igår. Tagit mig igenom dagen bättre idag i alla fall. Med kosten går det bra och de borde visa sig på vågen på Fredag om den fungerar. Blir kanske att köpa en ny. Vi får se vad vi bestämmer oss för. 
 
50dagar kvar innan första målet egentligen ska vara nåt men tror inte jag kommer klara de. Men med den här ändringen kanske de går även om jag gått upp. Vi får se. Ska kämpa på i alla fall. 
 
Till frukost idag blev de 2kokta ägg med kaviar för jag hade glömt att de va slut på bären.
Mellis: Celsius och Bars
Lunch: Sallad och köttfärs och vitlök och örter frech
Middag: Ost och skinksås med sallad älsklingen fick pasta till.
Och nu ligger jag och dricker en celsius till.
 
Jag efter "löprundan". 
Trött skönt och sätta sig kan jag lova. Även om det var så kort. Men minns inte ens när jag försökte sist. 
 
Älsklingen åkte iväg och kollade på någon film med H. Jag orkade inte åka med mest på grund av smärtan men även för de verkade vara en tråkig film, så jag ligger i soffan och tänkte dra över mig täcket och mysa med Pigge en stund till älsklingen kommer hem. 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: