jennieahlund.blogg.se

Skola...Suck...

Kategori: Allmänt

Måndag idag och skola igen. 
 
Vaknade innan klockan imorse, hade sov morgon men brukar aldrig vakna innan klockan ändå. Hann äta frukost hemma och prata lite med hjärtat innan jag skulle åka. 
 
Hade Etik och människan första timmen och skulle fortsätta skriva på en inviduell uppgift. Rätt okej och lugn lektion. Lite kvar på uppgiften men de hinns med. Andra lektionen va Specialpedagogik och vi hade redovisningar. Min grupp redovisade och var snäll och ta min del då jag inte klarar det själv. 
 
Efter skolan skulle jag egentligen ha åkt hem men hade glömt mina nycklar hos hjärtat så åkte till honom istället. Slockande på soffan en stund och när jag vaknade låg Pigge på min mage och sov. Mysigt. 
 
Ätit nu och ska sätta mig och skriva lite och hoppas på att tiden går fort så att härtat kommer hem.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: