jennieahlund.blogg.se

Slut på helgen :-(

Kategori: Allmänt

Söndag idag och sista helg dagen. Imorgon är det ju måndag igen :-( Vill inte till skolan. Kommer bli en jobbig vecka då massa arbeten ska in och de ska göras redovisningar, något jag hatar. Oftast gör jag dom inte pga att jag riskerar att få panik attack om jag ställer mig längst fram i klass rummet och alla ska lyssna på en. Får se hur de känns i veckan om jag ska våga göra ett försök eller inte men känns redan jobbigt.

Helgen har i alla fall varit rätt så bra. Vi har bara tagit de lugnt och små donat lite. Som ni såg igår då eldade vi lite eller hjärtat gjorde de. Jag gjorde ett försök och plugga. Igår gick de rätt så bra och jag gick en del gjort men idag när jag skulle få något gjort, så gick de inte alls lika bra. Segt och knappt något skrivet. gjorde ju i alla fall ett försök, så de är väl bättre än inget men ändå.

Va iväg till Bollnäs och handlade idag också. Va till rusta och köpte ett fitnesset med matta, Pilates boll och 3st gummiband. Som jag tänkte att jag skulle börja träna med. Ska även försöka få med mig hjärtat att träna lite med de. Får se hur de går.
Annars idag har vi mest tagit de lugnt och jag gjorde mitt första försök att göra köttfärslimpa. Blev bra :-)

Just nu ligger jag i säng en och ska snart sova. Mycket tankar kring skola, träning, kost och lite annat. Så får väl se hur de går med sömnen. Som tur är har jag hjärtat bredvid mig och de brukar göra de lättare att somna. :-)

God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: