jennieahlund.blogg.se

Torsdag

Kategori: Allmänt

Skrev visst fel dag igår men nu är det ändrat till Onsdag i alla fall för de är ju Torsdag idag. Va nog inte riktigt klar i huvudet igår när jag skrev. 
 
Idag har de inte hänt mycket, skola som vanligt och sen blev de en sväng till bolaget och hnadla lite inför imorgon då en väldigt god vän ska ha fest eller egentligen bara förfest och sen drar dom ner på krogen men jag åker hem när dom drar ut på krogen. Va och lämnade de hos Sara och sen åkte jag hem till hjärtat och hann nästan bara säga hej till honom innan han va tvugen att åka till jobbet tråkigt nog. Hade gärna haft honom hemma. 
La mig och vila en stund med en av katterna och har sen lagat mat och kollat lite på löpteknik för att få upp motivationen lite och funderat lite på Psykiatri uppgiften. 
 
Som ni kanske märkt också så följer jag inte riktigt de jag skrev i början med drickandet och maten. Men får bli så ett tag. Eller maten är rätt hyfsad ändå men de självklart skulle jag kunna äta bättre också. Men de är som det är nu. Imorgon är det vägning och då får jag se hur de gått denna vecka.
 
Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag nog bara slappa. 
 
Ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: