jennieahlund.blogg.se

Onsdag

Kategori: Allmänt

Idag var jag tillbaka i skolan igen. Inte speciellt pigg men hade kort dag fram till tolv så gick väl rätt bra. Hade först Etik och människa och kollade på film. Bröllopsfotografen kollade vi på. Har sett den tidigare och tycker mest att den är jobbig och pinsam. Gjorde ont att sitta så länge också. Går inge vidare att sitta länge jobbigt nog. V hade sen Psykiatri och de kommer bli en jobbig kurs har jag märkt men samtidigt är det nog bra bearbetning för mig. Måste försöka se de så även om det är jobbigt. 
 
När jag kom hem eller hem till killen rättare sagt så åt jag lunch och han träffa mitt hjärta en stund innan han skulle åka och jobba eftersom att han jobbar eftermiddag den här veckan. När han åkt la jag mig på soffan och kollade lite på datorn och en av katterna  kom och la sig på min mage och jag slocknade. Sov egentlligen alldeles för länge men är så fruktansvärt trött nu förtiden. Jag förstår inte. Kanske beror på järnbrist eller om de beror på att jag rör mig lite eller så. Borde kanske ta och börja med järntabletter igen. Något att fundera på i alla fall.
 
Ska nog börja med kortare promenader till veckan i alla fall och få se hur det går och eventuellt lite stabillitet för svanken. Ska fundera lite mer på det. Funderar på att boka tid hos massören igen också eftersom att de inte var någon inflammation så måste de ju går bra. 
 
Ska fortsätta kolla på Grey's and anatomy nu. 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: