jennieahlund.blogg.se

Dag 1

Kategori: Min resa till målet...

Då har snart dag 1 passerat. 
 
Den har tyvärr inte blivit riktigt som jag planerat. Efter praktiken idag så skulle jag egentligen vart och tränat, men de blev tyvärr inte så. Har jätte ont i fötterna så konditioin skulle de inte bli då de är jobbigt att bara sätta ner fötterna i golvet men tänkte att jag i alla fall kunde köra lite gym. De blev inte heller av för när jag va hem och skulle hämta träningskläderna så kom jag på att jag inte hade mitt kort med mig. De va glömt hos en kompis och eftersom att jag har så ont i fötterna hade jag ingen lust att sätta mig och köra ca 6mil tur och retur. Så de blev ingen träning idag även om jag sett framemot den. Imorgon ska jag se till att ta mig iväg och köra gym i alla fall sen får jag se hur fötterna mår. Som de känns nu blir de även rätt mycket ligga och vila pga smärtan i fötterna. Är ledig imorgon så och ska orka ha praktik och springa runt där 3dagar till den här veckan. Så kan jag vila lite till i helgen och hoppas på att dom mår bättre till veckan. 
 
Dagens måltider kanske inte dom bästa men huvudsaken är att jag äter under dom 8timmar jag ska äta och fastar under resten av dom 16timmar som är kvar på dygnet. Självklart låter jag bli godis och läsk och snabbmat kommer de heller inte bli mycket av. En dag i veckan kommer jag nog äta och dricka onyttigare men inte mer än en dag. Så här såg i alla fall mina måltider ut idag.
 
Lunch (Mitt första mål på dagen): Stuvademakaroner och köttbullar.
Mellanmål: Några korvar och osttärningar.
Middag: 3stekta ägg, korv, osttärningar och lite bea.
Kvällsmål: 1 Goodlife mint temptation.
 
Nu blir de vatten fram till halv ett imorgon. Sen får jag äta igen.
 
 
I Tisdags beställde jag lite saker från gymgrossisten också. Först va de bara Viktraspaketet jag skulle ha som innehöll CLA Advanced, Ripped pro och L-carntine och Goodlife. Goodlife tänkte jag använda som mellanmål eller kvällsmål då jag inte orkar eller har tid att göra iorning något. Smakade en ikväll och va godare än jag trodde. Satt och kollade runt lite mer och hittade lite protein snacks så tänkte att jag skulle prova, så jag beställde lite sådant också. De blev Fitnesskola med både chocklad och vanlig. Bites typ chips med sour cream and onion och sweet thai chilli. Tänkte att jag skulle prova sådana på helgerna istället för att köpa massa godis och chips. Så är ju de lite nyttigare i alla fall. Så får väl se till helgen hur de smakar då. 
 
 
 
Nu ska jag lägga mig och glo på tv tills de är dags att sova.
 
Ha de bra!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: