jennieahlund.blogg.se

Dag 2

Kategori: Min resa till målet...

Då har denna dag snart passerat. Idag har jag som jag skrev igår vart ledigt och de har varit väldigt skönt och behövligt. Har mest vilat men har även vart in på gymmet och kört lite styrka i ca 40min. Körde 4rygg övningar, 2 för axlarna och 1biceps. Tog de rätt lugnt eftersom att de va länge sedan jag tränade sist men de kändes bra och de kändes som jag fick bra kontakt. 
 
Men ska nog försöka träna tidigare eller lite senare på dagarna för idag när jag va på gymmet vid fem tiden så va de väldigt mycket folk. Skönare när det är lugnare tycker jag och man kan köra det man tänkt sig och inte behöva vänta på någon maskin eller tänka om och ta en annan övning.  Men de gick ändå bra idag.
 
Imorgon har jag egentligen kondition men eftersom jag fortfarande har ont i fötterna och de blev ingen kondition idag heller så blir de nog vila imorgon eller kanske lite egen styrketräning hemma. Har inte riktigt bestämt mig ännu hur jag ska göra. Bestämmer mig imorgon beroende på hur kroppen mår. På Torsdag blir det gym igen i alla fall.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: