jennieahlund.blogg.se

Dag 3

Kategori: Allmänt

Försökte skriva tidigare men de gick inge bra. Gör ett försök nu istället.

Sitter just nu på praktiken, slutar 21.45 och sen måste jag hem och försöka sova. För imorgon börjar jag 07.00 inte kul men men..

Idag hade jag egentligen kondition som jag skrev igår men har fruktansvärt ont i fötterna och benen så blev inge. Imorgon blir de i alla fall gym. Bröst och Triceps förhoppningsvis är de inte lika mycket folk imorgon så de är lätt att bara köra på i min egen takt och slippa vänta och så. Slutar två så drar till gymmet direkt då.

Kosten är de si sådär med men huvudsaken är att jag håller mig inom tiderna och låter bli allt gott. Helgerna är de lite si sådär med men kommer hålla mig inom tiderna ska dagar utom ev lördag. Så vi får väl se. På fredag är de vägning i alla fall. Får se hur de går. Lite nervös faktiskt men får se hur det går annars får jag kolla vad jag ska ändra på.

Är 35min kvar innan jag slutar nu och inte mycket kvar att göra. Så bara att vänta.

Ha de bra och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: