jennieahlund.blogg.se

Dag 4

Kategori: Allmänt

Utebliven träning idag då jag slocknade så fort jag la mig ner för ar vila en stund och vaknade en timme innan jag skulle åka till massören. Är som de är. Har inte mått speciellt bra idag heller. Haft huvudvärk, ryggvärk och ont i benen och fötterna. Tog mig i alla fall igen praktiken och de är väl egentligen huvudsaken.

Va i alla fall till massören idag och hade bokat en timme. Så hon tog ben, höft och rygg på mig. Märks att jag inte vart dit på några veckor nu för de gjorde jäkligt ont kan jag lova. vaderna har hon aldrig tagit på mig tidigare men fick göra de idag eftersom jag haft så ont i dom ett tag nu. Gjorde ondast där också kan jag lova även in de gjorde riktigt jäkla ont överallt. Men förhoppningsvis blir de bättre nu och att jag slipper bli sjuk så de inte blir så långt till nästa gång.

Maten går fortfarande sisådär men håller mig inom timmarna i alla fall. Imorgon är de vägning så får väl ser då hur resultatet blir. Annars blir de att fundera i helgen på vad jag ska ta och förändra. Men de märks imorgon hur det blir. Förhoppningsvis kan jag börja med konditions träning nästa vecka, så då borde jag gå ner. Men ska vänta tills imorgon och se och fundera och planera i helgen inför nästa vecka.

Nu ska jag snart försöka sova.
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: