jennieahlund.blogg.se

Dag 8 & 9

Kategori: Min resa till målet...

Blev inget skrivet igår. Sov till ca 12 och sen tog jag de bara lugnt fram tills de va dags att dra på praktiken och sen lägga sig när jag kom hem. Så hann inte med igår och orkade helt enkelt inte..
 
Idag har jag haft praktik och sen va jag ut till Ammi och lånade hennes badkar för att mest försöka lindra smärtan i min svank vilket inte fungerade speciellt bra. En stund efter jag klivit upp hade jag lika ont igen. Provat att smörja in med voltaren också men fungerade inte heller.
 
Eftersom att jag har så ont så har jag bestämt mig för att jag inte kommer träna något den här veckan inte ens försöka. Tar mig knappt igenom dagarna på praktiken. Imorgon ska jag även ringa till läkaren och se om jag kanske kan få en tid och kanske kan få nå smärtlindrande eller liknande så jag tar mig genom dagarna lite lättare. Som de är nu går jag med en extremt stor smärta och är trött hela dagarna pga smärtan. 
Har haft ont i flera år men den här smärtan jag känner nu har jag inte kännt på nästan två år och då hade jag bara den här smärtan när jag hade mensvärk och de har jag inte längre och har inte ens mens nu. Så de beror på något helt annat. Jag skulle tro att de är någon form av inflammtion jag har. Men jag vet inte heller. Ska ui alla fall ringa imorgon och se vad dom säger. 
 
Nu ska jag lägga mig och läsa Body och sen försöka sova om det går..
 
Ha de bra och sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: