jennieahlund.blogg.se

Försova sig...

Kategori: Allmänt

Då är tisdagen snart över och dagen har väl gått till upp och ner. Började med att försvova mig inte så bra, så blev lite sen till skolan. Gjorde inte så jätte mycket egentligen eftersom att vi inte hade nå genomgång utan vi skulle jobba sjäv så jag missade inget egentligen.
 Ringde till min vårdcentral idag för att få telefontid med min läkare, så fick en redan imorgon. Så kan jag få svar på lite frågor hur han vill gå vidare med mig eftersom att min remiss blev tillbaka skickad eftersom att dom inte kunde hjälpa mig. Bara att hoppas på att han skickar mig till ett annat ställe som kan hjälpa mig istället. 
 
Andra lektionen jobba vi också själv med en ångestuppgift. En uppgift som ska skrivas som är rätt så stor ändå och svår tycker jag. 
 
När jag kom hem käkade jag lunch och sen åkte vi till svärföräldrana för att kolla på gardiner och få lite tips och så för att beställa tillsammans med svärmor. När vi kom hem igen va de dags för hjärtat att åka och jobba. Jag la mig på soffan och somnade en stund med Pigge på magen och sen har de även blivit os tittande så klart. 
 
Lunch och skidåkning
 
Middag
Kaffe och Du är vad du äter.
 
Sitter och kollar på Du är vad du äter nu och ska sen göra mig klar för sängen och göra ett försök att sova innan hjärtat kommer hem, troligen kommer jag inte att lyckas men kan ju göra ett försök i alla fall. 
 
Ska kolla på de sista sen hoppa i säng.
 
Hoppas alla haft en bra dag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: