jennieahlund.blogg.se

Helgen

Kategori: Allmänt

I helgen har de varit rätt så lugnt. I Fredags var de alla hjärtansdag och jag brukar inte bry mig så mycket, men i Fredags tog vi och lyxade till det lite :-)
Jag gjorde go middag och efterrätt som min sambo inte visste om. Att han skulle få middag visste han så klart men inte att han skulle få efterrätt till. Jag hade även köpt chezze balls fast hjärtan kommer inte ihåg vad dom heter nu. Men smakar som chezze balls i alla fall :-)
 
Jag hade även köpt en present åt honom som en liten alla hjärtansdag present. Han fick en ny skjorta, han har ju gått ner en massa och har snart inga kläder att ha på sig. Inte som passar i alla fall ;-) Så nu fick han en som han enligt mig kan ha men han tycker den sitter lite för trång själv. Men snart så kan han ha den i alla fall :-) Han blev jätte glad och hela kvällen blev super mysig :-)
 
 
På Lördagen så tog vi de väldigt lugnt på dagen och kollade självklart på OS och damernas GULD! Sen låg jag och mådde illa och hade världens huvudvärk också på dagen men de var bara att bita ihop för vi var bortbjuden på middag. Piggnade till lite efter att ha duschat och såg mycket piggare ut efter att ha fått på mig lite smink i alla fall. Kvällen blev trevlig och de blev massa mys när vi kom hem. 
 
 
På Söndagen såg vi herrstaffetten och GULDET där. F***n vad bra SVerige är!
Mådde dåligt även igår och va liggande större delen av dagen. Men beror nog på nya "medicinen" plåsterna med smärtlindring. Dom kunde jag bli så av förvarnade läkaren med. Annars va de bara en lugn dag hemma.
 
Har idag i alla fall mått lite bättre men de är inte hundra. Plåster byttes även idag så risk att jag mår sämre igen imorgon. Skola, träning och fika har okcså hunnits med idag. Nu ska jag snart gööra sängen och kramas med hjärtat. 
 
 
 
Hoppas alla haft en toppen helg!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: