jennieahlund.blogg.se

Lördag förmiddag

Kategori: Allmänt

Lördag idag och förutom att hjärtat är hemma så känns inte som så mycket skillnad jämfört med tidigare dagar den här veckan eftersom att jag varit hemma i förkylning och rygg ont. Men får njuta av att vara hemma några idag ch imorgon i alla fall innan de är dags att gå till skolan igen på måndag om jag är hel då. Som de är nu så är ryggen inte alls bra. 
 
Idag ska vi i alla fall iväg och stor handla. Vi ska handla för resten av månaden. De skulle egentligen ha gjorts förra helgen men då hade vi ju fullt upp så de blev handling för en vecka då bara och så blir resten idag. Satt igår och planerade för resten av månaden. Inte roligaste fredagskvällen men de är ju något som måste göras också. Rätt skönt ändå att haplanerat för en hel månad, så man slipper fundera varje vecka eller varje dag vad man ska äta. Nu behöver jag bara öppna permen och kolla vad vi ska äta och laga till de. 
 
 
 
Blev lite vin och en grogg, när jag satt och planerade också. Fredag så får man ju lyxa till de lite. Vi lyxade till de med lite tacos också. Gott va de :-)
 
 
Fick inte så mycket hjälp av min sambo med planeringen men han gav i alla fall trevligt sällskap. :-)
 
Ska kolla igenom matlistan engång till och kolla så jag inte glömt bort att skriva upp nå och sen göra mig klar, så vi kan åka. Ikväll ska vi bjuda svärpäronen på middag också. Ska bli trevligt :-)
 
Hoppas ni får en trevlig Lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: