jennieahlund.blogg.se

Lugn Söndag

Kategori: Allmänt

Idag har de varit en lugn dag. Jag har mest bara legat i soffan har planerat lite inför veckan och ska fortsätta planera lite till och så ska de även göras iordning inför morgondagen, då jag är tillbaka i skolan igen efter förkylningen och jag hoppas att min rygg pallar de. 
Är bara lite snorig och hostig nu så tänkte träna lite lugnt imorgon också. Ska bli skönt och roligt även om jag kanske inte tycker de när klockan ringer 05.56 imorgon bitti, men de är bara att pallra sig upp. Jag vet ju att de är värt de bara man tar sig iväg. 
 
Har kollat lite på os idag när jag legat på soffan också. Hellner tog ju OS silver! :-) Så två silver til Sverige än då länge. Hoppas på några medaljer till, till Sverige.
 
Till middag blev de rester från igår så de blev inbakadfläskfile med sallad. Väldigt gott. :-)
 
 
Tycker att dagen har gått rätt så långsam idag men skönt också. Vill att klockan ska bli 22 för då ska vi mysa ner oss i soffan både min sambo och jag och de blir säkert minst en katt i soffan också då som vill vara med och mysa. Men än så är de någon timme kvar men ska hinna planera och göra iordning inför imorgon innan också. 
Ska väl kanske ta tag i de så de blir gjort så kanske tiden går lite fortare också.
 
Hoppas ni haft en bra söndag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: