jennieahlund.blogg.se

Måndag......

Kategori: Allmänt

Varför ska helgerna gå så jäkla fort för?  Jag önksar att helgerna va längre och vardagarna kortare, men nu är de ju inte så. Så de är bara att bita i de sura äpplet och ta sig genom dagarna. Vi går bara den här veckan i skolan sen har vi en veckas sportlov. De ska bli riktigt skönt kan jag lova. Ska försöka komma ikapp de som jag ligger efter i skolan först bara, så jag kan njuta av lovet och slippa tänka så mycket på skolan en vecka. 
 
Men första jag ta mig igenom denna veckan innan de är lov. Snart är måndagen över i alla fall och de känns skönt. Men sen är de tre dagar kvar i skolan eftersom att jag är ledig eller har hemstudier på fredagarna :-)
 
Imorgon kommer de en och ska berätta om något i klassen minns inte just nu va de va men de blir nog intressant. På Onsdag ska vi kolla på film och på Torsdag ska vi till hudik på studiebesök och de ska bli väldigt intressant tycker jag. 
 
Träningen blir väl lite sisådär den här veckan men tänker låta den vara så. Nästa vecka tänkte jag försöka köra hemma med kettlebelsen och sen blir de gym igen efter lovet. Har ett problem bara. Jag har ska ha praktik i en annan kommun och där har jag inget gymkort och de blir en omväg att åka in till stan bara för att gymma. De har jag inte råd med. Har ännu inte bestämt mig om jag ska köra hemma träning under dom fyra veckorna eller om jag ska ta och kolla om de finns nå billigt gym i närheten av där jag ska ha praktik. Ska fundera lite på de ett tag. Ska försöka göra träningsplanering i helgen också eftersom de är ny månad sen. Matplanering ska även göras för mars. Så har lite att göra denna vecka. Hoppas på att illamåendet börjar gå över bara.
 
Nä, ska ta och göra mig klar för sängen nu så jag orkar med morgondagen.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: