jennieahlund.blogg.se

Måndag

Kategori: Allmänt

Började dagen med att köra ett cardio pass på crosstrainern. Va vädligt segt att ta sig iväg men när jag väl kom dit och hade stått där ett tag kändes de rätt så bra. Tog 20minuter innan smärtan i ryggen släppte helt, så körde 10minuter utan smärta och de va väldigt skönt kan jag säga. Hade hoppas på att slippa smärtan ett tag i alla fall men den kom tillbaka lika fort igen. Tog mig igenom dagen ändå i alla fall.
 
 
 
Frukost efter passet
 
Efter träningen så åkte jag till skolan och vi hade bara en lektion idag som vanligt ;-) Ett tag till i alla fall och tur är nog de, för jag hade inte klarat en heldag med min rygg. :-(
Vi började med att kolla på film om olika ångest och sen fick vi jobba lite med de. 
 
 
När jag slutat åkte jag direkt hem och hann träffa sambon lite innan han skulle åka och jobba. Så hann kramas lite :-) 
 
Har inte gjort så mycket resten av dagen. Blev inte riktigt som planerat. Men lite mat och så har jag fått i mig och de har blivit lite sömn och lite titt på OS så klart.
 
 
 
Dagens mat, lasagne till lunch och italiensk korvgryta till middag. Gott :-)
 
Nu är sambon hemma och jag ska plåga han lite med att kolla på gardiner, hihi
 
Hoppas ni haft en bra dag!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: