jennieahlund.blogg.se

Studiebesök

Kategori: Sjukhus och smärta

Tisdagen är snart avklarad och de är jag väldigt glad för. Mår inte alls bra idag. Plåsterna tar bort en del av smärtan i ryggen men istället har jag så får jag en fruktansvärd smärta i nacken och en fruktansvärd huvudvärk som gör att jag mår väldigt illa och blir liggande större delen av dagen.
 
Hade tänkt att jag skulle kliva upp vanlig tid idag och plugga lite men mådde inge bra så somnade om och klev istället upp vid åtta tiden och då mådde jag nästan ännu värre. Men ville verkligen iväg till skolan för vi skulle på studiebesök dit jag ska ha praktik om några veckor. Först tänkte jag be henne jag skulle åka med och hämta mig hemma i alla fall, så jag slapp köra men efter lite vatten och en hårbröd smörgås piggnade jag till lite och vågade köra i alla fall.
De va ett intressant studiebesök och de ska bli intressant att ha praktik där. När vi va klar så åkte jag hem och har legat sedan dess. Mådde lite bättre efter att ha sovit en stund, trodde jag i alla fall. Hann bara vara uppe en stund så mådde jag lika dåligt igen. 
 
Ska snart göra mat i alla fall och sen vila. Hoppas på att må bättre imorgon igen, så jag kan få lite plugg gjord. 
 
Hoppas alla har en bättre tisdag än mig,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: