jennieahlund.blogg.se

Sverige - Slovenien

Kategori: Allmänt

Blev hemma från skolan idag på grund av biverkningarna av plåstret. Mår lite bättre nu men de är inte bra. Missar inget viktigt idag. Vi skulle jobba själva i alla fall och de gör jag bättre hemma än i skolan, för jag har så klasskompisar som är så duktiga på att prata och även lärare som är väldigt duktig på att prata. Så oftast får man knappt något gjort i skolan. Men tänkte göra ett försök hemma i alla fall och hoppas på att inte bli sämre igen.
 
Just nu sitter jag och kollar på Sverige som möter Slovenien i Kvartsfinal. Just nu står de Sverige 1 - 0 Slovenien och de är 7,30 kvar av andra halvlek. Sverige bör hålla nollan mot Slovenien och göra fler mål mot dom, tycker jag i alla fall. Men vi får väl se. Kan ju alltid hoppas i alla fall. 
 
Sitter även med lite plugg framme och ska försöka få de gjort men svårt när man kollar på hockey samtidigt. Men lite kanske jag får gjort. 
 
 
 
Sverige - Slovenien
 
Psykiatri plugg
 
Kaffe för att försöka piggna till lite.
 
 
4min kvar nu av andra halvlek. Kom igen nu SVERIGE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: