jennieahlund.blogg.se

De senaste två veckorna

Kategori: Allmänt

Inte skrivit här på ett tag nu ca två veckor sedan tror ja. Tänkt flera gånger att jag ska sätta mig och skriva lite men så fort jag sätter mig ner så går all energi ur mig totalt. Har ingen energi överhuvudtaget och vet inte varför. 
 
Träningen har gått hyfsat de senaste veckorna i alla fall. Förra veckan blev 3morgonpass och 2 eftermiddags pass. Hade kunna varit bättre men är rätt nöjd i alla fall. Kändes bra. Kroppen mår lite bättre av träningen också även om de är väldigt tugnt att ta sig iväg men när jag väl kommit igång så känns de bättre. 
 
Kosten går bra på veckorna men på helgerna går de mindre bra. Men snart en ny månad och nya tag. Börjar bli dags att göra en ny månadsplanering också. Inte jätteroligt men värt de ändå. De har fungerat denna månad förutom på helgerna då men vardagarna har fungerat bra, så bara att hålla i detta nu och börja skärpa till sig mer på helgerna. De här kommer nog bli väldigt bra tillslut. Kommer kanske skriva lite mer om de i slutet av månaden, de blir alltså till helgen. Även träningen skas planeras lite mer inför februari som är snart. Dags att börja känns de som.
 
 
Annars då under de senaste två veckorna så var vi på barinvigning hos en vän till min sambo. Vi va inte så många och de va väldigt trevligt :-)
 
På vardagarna har de varit skola, träning och latmasken.
 
I helgen som va så va vi och kollade på när Brynäs spöade Örebro med 3-0. Jag tyckte mer att de va boxning än hockey vi kollade på denna gång men tydligen så va de ändå lite slagsmål är vad de är om man kollar på NHL. Men tycker ändå de ska spelas och inte slås på isen. De va i alla fall en trevlig eftermiddag/kväll. Vi började även med att gå på Ikea och Jula innan vi åkte och käkade i Guldbaren på Läkerol Arena innan matchen.
 
 
Igår blev de en ca 2timmars skoter tur som innebar två vältningar med skotern varav den första trodde jag att jag skulle bryta foten för jag fick skoterna över foten. Som tur är så är ju skorna rätt så hårda ändå och vi fick upp skoterna rätt så fort så jag klarade mig. Men när jag låg där så kändes de värre än de va. Ingen smärta idag och de känns väldigt skönt. 
Va roligt att vara ute och åka i alla fall även om jag bara får sitta bakpå. 
 
Har förtillfället inga bilder på datorn men kanske lägger upp några senare. Ska försöka koncentrera mig på uppgiften nu i alla fall och sen åka hem och hinna träffa hjärtat lite innan han åker och jobbar.
 
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: