jennieahlund.blogg.se

Fast klistrad

Kategori: Allmänt

Började kolla på Castle för några dagar sen och nu är jag fast klistrad, kollar så mycket jag kan. Nu under helgen blir de typ hela tiden. Fredrik tycker att jag är rätt osocial men han kom på att han hade hörlurar så nu sitter han och kollar på nå youtube klipp eller va de va han kollade på. Så just nu är de lugnt men innan så har han tyckt jag varit tråkig och osocial för eftersom jag sitter på "kontoret" och kollar hela tiden. Men han får nog vänja sig vid de. Har sånna här perioder då och då, då jag bara sitter och kollar på en serie. Så skönt att "stänga" in sig med en film/serie och bara kolla och kolla. 
 
Självklart får de inte påverka skolan eller träningen, inte förhållandet heller så klart. Men tror Fredrik säger till om jag blir alldeles för tråkig. Men de här gör mig lugnare på nå sätt. Jag får slappna av på ett annan sätt och slippa tänka så mycket. De är väldigt skönt ibland. :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: