jennieahlund.blogg.se

Första passet avklarad

Kategori: Allmänt

Idag gjorde jag första passet på gymmet för iår och första gången på väldigt länge. Är ungefär ett halvårsen jag va på gymmet sist tror ja eller nä va dit engång i höstas.

Körde rygg och biceps idag och de kändes bra. Fick prova stå lite på olika sätt när jag körde biceps övningarna för de gjorde ont i ryggen, men tror jag vet hur jag ska göra nu. Hittade en position, då de inte gjorde så ont ska prova nästa vecka igen så får jag se då.
Märks att jag inte har tränat på länge också, kände mig väldigt svag. Men vad kan man förvänta sig, när man legat på soffan större delen av de senaste året då? Annars kändes de bra i alla fall. Avslutade passet med 20minuter på crosstrainern också, skönt.







Började även dagen med 20minuter på crosstrainern. Kändes bra även om de va jobbigt att komma upp, när man hade kunnat ligga kvar i sängen och kramas med sambon. Men efter passet va de skönt att ha kommit iväg.Tur att sambon ser till att man kommer iväg istället för att hålla mig kvar i sängen :-)




Blivit en lugn eftermiddag sen, bara tagit de lugnt. Lagat mat och kollat på serier och tv. Blev raggmunk och bacon till middag med lite lingonsylt. Gott och sambon blir nöjd. Han jobbar kväll denna vecka, så är själv och har tråkigt. Katterna bara sover, så får inte mycket sällskap av dom heller.




Älskling har slutat nu och är nog påväg hem, så behöver inte vara själv så länge till. Kollar på idrottsgalan nu och väntar. Ska ta och packa inför imorgon snart.

Ha de bra! :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: