jennieahlund.blogg.se

God morgon

Kategori: Allmänt

Eller god och god, jag kan inte påstå att de finns nå goda dagar. Är alltid så fruktansvärt trött på morgonen så jag vet inte vad. Men jag hoppas ni andra har en god morgon.

Idag blir de ingen morgon cardio. Vi börjar åtta och så blir att åka direkt till skolan idag. Vi börjar med gymnasiearbete och sen psykiatri 2 på förmiddagen, på eftermiddagen har vi etik och ska kolla på film.

När jag slutar så ska jag iväg och träna men som de känns nu blir de ingen idag. Vaknade med halsont och huvudvärk och för att inte riskera att bli sjuk, så hoppar jag nog över träningen idag och vilar. så kan jag ge järnet imorgon igen istället förhoppningsvis :-)

Ska ta och byta om och åka till skola.

Ha de bra!
Hoppas ni sovit gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: