jennieahlund.blogg.se

Huvudvärk from hell

Kategori: Allmänt

Har sprängande huvudvärk trodde de berodde på för lite sömn eller de kanske de gör men släppte inte efter att ha sovit en stund efter att jag kommit hem. Släppte en stund efter middagen men kom sen tillbaka igen. Inte tagit nå tabletter idag heller även om jag skulle behövt dom i skolan idag då hela ryggen också gjorde fruktansvärt ont men glömde ta dom på morgonen och hade inga med mig. Måste börja göra iordniing dosetten igen, så kanske de blir lättare att ha de med sig och att komma ihåg den. Ska sätta mig och pilla med de sen tänkte jag. 
 
Idag blev de ingen träning som jag skrev i morse att de kanske inte skulle bli. Halsonten gick i alla fall över men handleden har börjar värka som tusan. Så har fått gå med handledstöd igen :-( Ska börja träna upp handleden igen och hoppas på att de blir bättre, så jag kan gymma utan problem så småningom hoppas jag. 
 
Kosten går rätt så bra, vissa dagar är tyngre än andra men de går framåt. TRåkigast är ju denna vecka när jag får laga middag till mig själv och sen matlådor till sambon. Nästa gång han har eftermiddagsvecka så ska vi ta och laga matlådor söndagen innan, så även jag bara behöver värma. Vi behöver nog köpa lite mer matlådor först men de går ju att fixa. Får bli så för de är så tråkigt som de är nu. TRåkigt att äta ensam också men tråkigast att laga. 
 
Idag blev de kryddig korvsallad, rätt så god faktiskt. 
 
 
Imorgon blir de i alla fall träning, om jag tar mig från gården och till skolan. Har ju snöat hela dagen och älskingen fick inte igång traktorn förut och kunde skotta av lite. Så vi får väl se. Kan ju nästan hoppas på att de är så mycke så jag inte kommer från gården så slipper jag skolan ;-) Nä, skämt å sido. Men blir kondition på mogon och på eftermiddagen, de blir även mage och bål övningar på eftermiddagen. Hoppas jag inte har lika huvudvärk då bara för då tar jag mig inte igenom de, men den ska vara borta de har jag bestämt.
 
Hur ser era träningsplaner ut för imorgon då?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: