jennieahlund.blogg.se

Kosten går bra...

Kategori: Gym

Tisdag idag och andra dagen av att hålla sig noga till kosten. Kosten idag har än så länge gått bra i alla fall. De har både varit gott och nyttig mat. Just nu känns de som att de här kommer bli väldigt bra i slutändan men ska inte ropa "hej" innan jag ser nå resultat. Vågen ska ju visa minus och även måtten på kroppen. Men jag hoppas de går och att de blir som känslan säger.
 
Idag har maten sett ut såhär:
 
Frukosten som blev sen bestod av frysta hallon, fil, linfrön, 1ägg, c-vitamin och en kopp Latin sunset (kaffe)
 
Lunchen bestod av äggröra med kalkon och en tortilla med lite ost i. (ca 350kcal)
 
 
Middagen: Kycklinggryta med pasta och en hårdbrödmacka och 1glas laktosfri mjölk. (Kycklinggrytan med pastan 425kcal)
 
 
Va gott alltihop.
 
Nu ska jag snart ta och byta om och köra ett kort träningspass med sambon. Eftersom att jag fortfarande har lov och de är så långt till gymmet härifrån så blir de hemma träning fram till nästa vecka eller börja konditionsträningen på gymmet på Torsdag men styrkan kör jag igång med på måndag..
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: