jennieahlund.blogg.se

Morgon kondition

Kategori: Allmänt

Började dagen med ett pass på faxe och på crosstrainern. Blev 20minuter i lugnt tempo. Kändes rätt okej men har fått tillbaka den fruktansvära smärtan i ryggen och nacken igen. Kändes ändå rätt bra under tiden jag körde på men sen kommer de tillbaka. Tog mig i alla fall igenom de men de va i ett väldigt lugnt tempo. 
Tugnt att kliva upp som vanligt också men den gick ju bra även idag.
 
 
Sitter på skolan nu och har ätit frukost och väntar nu på att psykiatri 2 ska börja. Intressant kurs men känns som de kommer bli en jobbig dag på grund av flera orsaker men de kanske kommer upp sen.Hoppas bara jag tar mig igenoom dagen med smärtan men de känns inte som de just nu. Just nu skulle jag bara vilka åka hem på engång. Men ska göra ett försök i alla fall..
Min frukost.
 
Ha de bra

Kommentarer


Kommentera inlägget här: