jennieahlund.blogg.se

Ny termin

Kategori: Allmänt

Ny termin i skolan började idag. Vi träffades i klassen först och fick våra scheman för terminen och som de ser ut nu, så har vi ett väldigt bra schema. Iallafall fram till v.13 då vi går ut på praktik men fram tills dess har vi flera dagar sovmorgon och slutar två en dag och resten innan lunch. Känns lite som man har ett lyx schema, men risken är väl att man får jobba en hel del hemma med uppgifter istället. men just nu känns de som att terminen börjar bra.

De jag nästan tycker är bäst är att jag slipper komma hem sent för jag ska träna innan jag åker hem. Så de känns skönt. Kommer typ komma hem senast vid halv fem tiden och de är är den dagen vi slutar lite senare. Känns som de blev lättare att komma igång nu också, när man vet att man inte blir så sen hem. Hade nog vart lättare att hoppa över ett pass ibland om man slutade vid tre tiden varje dag. Nu kommer jag ju bara hem sent om jag gör nå annat efter skolan också än att träna. Skönt, kan man plugga och ta de lugnt när man kommer hem.
Men ska väl kanske försöka träffa lite vänner och så också. Men ska prioritera mig själv mycket iår också och inte andra så mycket, men mer om de sen. För jobbigt att skriva på mobilen.

Nä, men ska ta och kramas lite med världens underbaraste sambo nu och sen sova.
God Natt :-)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: