jennieahlund.blogg.se

Rubrik

Kategori: Allmänt

Hoppas alla hade en bra nyårsafton, de hade i alla fall jag. Jag och sambon va till hans föräldrar och käkade och så. Blev kvar till en stund efter tolvslaget. Va väldigt trevligt.
 
Igår morse/förmiddag så kom våran bokhylla med skrivbordet. :-) Dom kom vid halv nio tiden  med de och som tur va hade jag ställt klockan utifall dom skulle ringa och vara påväg. Så jag och Sambon åt frukost och sen började vi skruva. De gick bättre att skruva ihop bpkhyllan än att skruva ihop byrån som jag skruvade ihop i måndags. Nu är i alla fall vårat "kontor" klart. Nu kan båda sitta här inne vid skrivbordet och det känns väldigt bra. Så båda kan sitta vid datorn samtidigt och så sitter vi mittemot varandra så är  de lättare att prata med varandra om man vill de också. 
 
Som jag skrev i inlägget första januari har ju vi ställd om kosten helt nu. Egentligen börjar vi riktigt på Måndag men har börjat lite smått nu med att minska på storleken på portionerna och börjat äta mellanmål också och jag har börjat äta frukost. För mig känns de rätt bra just nu men man märker på humöret lite. Men de ska bli kul nästa vecka när vi börjar följa recepten ordentligt. Ska bli kul och se om de ger resultat eller inte. 
 
När de gäller träningen har de inte blivit någon alls denna vecka. Jag har fått så frukansvärt ont i hälarna. Jag vet inte varför men jag kan knappt gå på dom emellanåt. Igår och idag har varit värst. filade och masserade igår och tyckte de va lite bättre idag men nu på kvällen har jag riktigt ont igen. Funderar på att prova massera in nå linement istället för vanlig mjukgörande salva som jag använde igår. Vi får se. Jag hoppas på att hälarna blir bättre över heögen i alla fall, så jag kan börja träna på måndag.
 
 
Har hållit på att packa upp mina saker idag och ha inte mycket kvar nu som ska upp. Men eftersom jag har så ont i hälarna så tänker jag vila nu resten av kvällen.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: