jennieahlund.blogg.se

Söndag

Kategori: Allmänt

Och som varje Söndag när jag ska upp i skolan dagen efter så har jag söndagsångest. Varför förstår jag inte men de är lika dant varje Söndag. Har inte lika mycket som jag brukar ha och de känns skönt. Beror nog mest på att vi har så bra tider den här terminen, fram till praktiken i alla fall. 
 
Imorgon har jag egentligen sovmorgon men kommer kliva upp vanlig tid och sen åka till gymmet och köra lite kondition och sen åker jag och käkar frukost och pluggar lite på skolan innan lektionen börjar. På eftermiddagen blir de bröst och biceps och lite mer kondition innan jag kan åka hem och slappa och ha tråkigt i ett tyst hus för sambon har eftermiddag till veckan. Tråkigt men de är ju så i hans jobb, så jag kommer få vänja mig vid att vara själv varannan vecka på eftermiddagen. Blir nog jobbigt i början innan man vänjer sig. 
 
 
Sitter åter igen och kollar på Castle och hjärtat sitter mitt emot mig på sin sida av "kontoret" och kollar på nå på datorn. Ska om en stund fixa middag och får jag se om de blir att titta mer eller om de är någon film på tvn.
 
Ha de bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: