jennieahlund.blogg.se

Styrka hemma

Kategori: Träning

Igår kväll körde jag och sambon lite styrka här hemma. Han fick ju n kettelbells av mig i julklapp på åtta kilo som han kan träna med. Igår körde vi ett pass tillsammans. Vi körde en varsin övning och bytte sen och efter tre runor så vilade vi en minut och sen körde vi tre rundor igen med 2olika övningar. 6olika övningar sammanlagt eller sju för vi avslutade med plankan. 
Körde bara 20min men ca väldigt effektivt eftersom vi inte hade så mycket vila emellan.
 
Kändes bra att köra men får så ont i låren så fort jag gör nå som jag får ta i och de beror inte bara på att jag är väldigt otränad nu för jag har haft så tidigare när jag tränat mycket mera också. Känns inte alls bra. Ska börja strecha och se om de kanske minskar. Vet inte alls vad de beror på men jag hoppas de slutar så småningom för jag vill ju kunna köra ben utan att få ont. 
 
Första styrke passet avklarat i alla fall och idag har jag träningsvärk och de blir nog vila för min del. Låren känns inte alls bra :-( TRäningsvärk och annan smärta, inte bra alls. 
 
Nu är de bara att hålla i träningen och hoppas på att de går över i låren snabbt och att kroppen klarar träningen.
 
Hade!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: